OGÓLNE WARUNKI UMOWY
obowiązujące w transakcjach zawieranych przez EKO-TECH Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa z siedzibą w Kaletach

§ 1   |   Postanowienia ogólne

  1. Niniejsze Ogólne Warunki Umowy (zwanej dalej OWU) określają zasady zawierania umów sprzedaży towarów, których producentem i sprzedawcą, lub tylko sprzedawcą jest EKO-TECH Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa z siedzibą
    w Kaletach ul. Fabryczna 1B, 42-660 Kalety, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Sądu Rejonowego w Gliwicach Krajowym Rejestrze Sądowym pod nr KRS 0000563448.
  2. Niniejsze OWU stanowi integralną część wszelkich umów sprzedaży zawieranych przez EKO-TECH Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
  3. OWU są dostępne dla Kupującego przed zawarciem umowy w formie pisemnej
    w siedzibie Spółki lub na stronach internetowych Sprzedającego, o których mowa w § 2 ust. 1 lit. f. lub jako załącznik do oferty cenowej.
  4. Niniejsze OWU są uregulowaniem umownym wiążącym strony w zakresie sprzedaży towarów i wyłącza się stosowanie innych wzorców umownych (ogólne warunki umowy, warunki sprzedaży, wzory umowy, regulaminy itp.) stosowanych czy ustalonych przez Kupującego.
  5. Zawarcie odrębnej umowy sprzedaży nie wyłącza stosowania postanowień niniejszych OWU
  6. W przypadku gdyby niniejsze OWU zawierało kolizyjne postanowienia w stosunku do postanowień odrębnie zawartej umowy, ogólnych warunków umów, regulaminów, wzorów umownych, czy innych dokumentów kontrahenta – w przypadku konfliktu na tle powyższego, którego Strony nie są w stanie samodzielnie rozstrzygnąć, strony zobowiązują się poddać spór pod rozstrzygnięcie sądu właściwego dla siedziby Sprzedającego.
  7. Niniejsze OWU obowiązuje wyłącznie w zakresie umów zawartych B2B i nie ma zastosowania do umów sprzedaży zawartych z konsumentami.

§ 2   |    Definicje

  1. W celu zminimalizowania możliwości interpretacyjnych, użyte w niniejszym dokumencie określenia oznaczają:
  • Sprzedający – EKO-TECH Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. ul. Fabryczna 1B, 42-660 Kalety, KRS: 0000563448.
  • Kupujący / Kontrahent – osoba prawna, jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą.
  • Termin płatności – dzień w którym należność za towar staje się wymagalna, wskazany na wystawionej fakturze VAT.
  • Produkt, towar – rzeczy ruchome, usługi, dobra które mogą być sprzedane na podstawie umowy sprzedaży, pomiędzy Sprzedającym a Kupującym, zgodnie
    z informacją o produktach dostępną na stronach internetowych Sprzedającego, o których mowa w § 2 ust. 1 lit. f.
  • Oferta – przygotowana przez handlowca Sprzedającego, konkretna propozycja zawarcia umowy, uwzględniająca ilość, rodzaj oraz cenę produktu.
  • Strona internetowa Sprzedającego – strona
    • www.eko-tech.biz
    • www.converting-tasm.pl
    • www.adhesive-solutions.eu
    • www.23181.com.pl
    • www.tasma-dwustronna.pl
    • www.tape-dispenser.com
    • www.klebebandspender.com
    • www.dyspensery-tasm.pl
    • www.tasma-papierowa.pl
    • www.tasmy-antyposlizgowe.pl
    • www.rzepy-przemyslowe.pl
  • Złożenie zamówienia – oferta zakupu produktów złożona przez Kupującego osobiście, telefonicznie, poprzez e-mail, poprzez fax, poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej Sprzedającego, zawierająca co najmniej: nazwę i rodzaj zamawianego produktu, ilość, dane Kupującego niezbędne do wystawienia faktury VAT, dane teleadresowe do kontaktu, preferowany sposób, termin i miejsce dostawy zamawianych produktów.
  • Potwierdzenie złożenia zamówienia – oświadczenie Sprzedającego złożone kupującemu drogą elektroniczną o przyjęciu zamówienia wraz z określeniem co najmniej ceny towaru, sumarycznej wartości zamówionego towaru, terminu realizacji, miejsca i warunków dostawy bądź odbioru – w zależności od indywidualnych uzgodnień, oraz warunków płatności.
  • RODO – rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).

§ 3   |    Produkty Sprzedawcy

  1. Informacje zamieszczone na stronach internetowych Sprzedawcy, katalogach, broszurach, ulotkach, reklamach i innych publikacjach – nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, nawet jeśli opatrzone zostały ceną. Publikacje dotyczące produktów oferowanych przez Sprzedającego mają charakter wyłącznie informacyjny, natomiast wzorce i próbki wystawiane przez Sprzedającego mają charakter poglądowy i wystawienniczy. Szczegółowe dane techniczne podawane w publikacjach mogą w każdym czasie ulec zmianie, w tym z uwagi na ciągłe zmiany zachodzące w branży.
  2. Przed dokonaniem zakupu, Kupujący powinien zapoznać się z aktualną ofertą handlową Sprzedającego oraz dołożyć staranności w wyborze zamawianego produktu.
  3. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za dokonany przez Kupującego wybór, przeznaczenie czy zastosowanie produktów nabytych od Sprzedawcy.
  4. Kupujący zobowiązuje się wykorzystać produkt zgodnie z przeznaczeniem i danymi technicznymi załączonymi do produktu, natomiast Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za wykorzystanie przez Kupującego nabytego towaru niezgodnie z jego przeznaczeniem.
  5. Kupujący składając zamówienie jest świadomy parametrów jakościowych i technicznych, których opis dołączony jest do każdego nabywanego produktu i ponosi odpowiedzialność za wybór, zwalniając tym samym Sprzedającego z odpowiedzialności za wykorzystanie produktu przez Kupującego niezgodnie z informacjami wskazanymi w specyfikacji technicznej.
  6. Produkty Sprzedawcy dostarczane są zgodnie z podstawowymi wymaganiami wskazanych norm i specyfikacji technicznych. Dodatkowe wymagania winny być jednoznacznie uzgodnione i zapisane w potwierdzeniu zamówienia.

§ 4   |    Produkty Sprzedawcy

  1. Zamówienie Kupującego może zostać złożone osobiście w siedzibie Sprzedającego (co wymaga sporządzenia pisemnego zamówienia), telefonicznie (co wymaga potwierdzenia przez Sprzedającego złożenia zamówienia wysłane mailem), poprzez e-mail, poprzez fax, lub poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej Sprzedającego i powinno zwierać następujące dane:
    1. nazwę Kupującego – wraz z wskazaniem dokładnego adresu,
    2. dane identyfikujące, w tym numer NIP lub jego odpowiednik,
    3. wskazanie numeru oferty jeśli dotyczy,
    4. określenie wskazanego towaru nazwą handlową lub symbolem alfanumerycznym z oferty,
    5. Ilość zamówionego towaru,
    6. preferowany termin, miejsce i warunki dostawy/odbioru towaru.
  2. Warunkiem skutecznego zawarcia umowy sprzedaży jest złożenie zamówienia przez Kupującego oraz potwierdzenie zamówienia przez Sprzedającego – w formie e-mail wraz z potwierdzeniem warunków złożonego zamówienia przez Kupującego. Pisemne potwierdzenie zamówienia oznacza, że Sprzedający otrzymał zamówienie oraz przyjął je do realizacji. Złożenie zamówienia przez Kupującego bez potwierdzenia przez Sprzedającego nie wiąże Sprzedającego, a brak jego odpowiedzi nie oznacza milczącego przyjęcia zamówienia.
  3. Zamówione towary mogą być odebrane osobiście przez Kupującego z siedziby Sprzedającego, lub wysłane przesyłką kurierską przez Sprzedającego na wskazany przez Kupującego adres doręczenia.
  4. O terminie dostawy/odbioru, sposobie dostawy/odbioru i warunkach zapłaty Sprzedający informuje indywidualnie każdego kontrahenta w zwrotnej wiadomości e-mail, stanowiącej równocześnie potwierdzenie złożenia zamówienia.
  5. Każde zamówienia jest przygotowywane na indywidualne zapotrzebowanie, dlatego anulowanie zamówienia przez Kupującego (odstąpienie od umowy) jest możliwe wyłącznie przed przesłaniem potwierdzenia złożenia zamówienia przez Sprzedającego, zgodnie z § 4 ust. 2 powyżej. Późniejsze anulowanie zamówienia, po rozpoczęciu produkcji składowych elementów danego produktu nie jest możliwe. W takim wypadku Sprzedający zastrzega sobie prawo do obciążenia Kupującego rzeczywistymi kosztami, które powstały do momentu odstąpienia przez Kupującego – nie większymi niż wartość zamówienia (o ile do odstąpienia dojdzie po otrzymaniu od Sprzedającego potwierdzenia złożenia zamówienia).
  6. O ile Strony nie ustalą inaczej dopuszczalna jest tolerancja ilościowa +/- 20% dla każdej pozycji i całości zamówienia.

§ 5   |    Cena i warunki zapłaty

  1. Ceną towaru jest cena wynikająca z otrzymanego przez Kupującego potwierdzenia złożenia zamówienia od Sprzedającego.
  2. Ceny podawane przez Sprzedającego są zawsze cenami netto, do których zostanie doliczony podatek od towarów i usług według stawek obowiązujących w dniu wystawienia faktury.
  3. Kupujący zobowiązany jest do zapłaty należności z tytułu sprzedaży towaru w terminie wskazanym w fakturze bez dokonywania jakichkolwiek potrąceń i kompensat roszczeń wzajemnych, chyba że Strony inaczej postanowią.
  4. Za dzień zapłaty uznaje się dzień zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy, podanym na fakturze, albo dzień zapłaty gotówką.
  5. W przypadku nieuregulowania płatności przez Kupującego w wyznaczonym terminie, Sprzedający jest uprawniony do:
    1. naliczenia i żądania zapłaty odsetek ustawowych za opóźnienie w transakcjach handlowych za każdy dzień opóźnienia,
    2. żądania przedpłaty na towary z przyjętych już do realizacji następnych zamówień,
    3. postawienia w stan natychmiastowej wymagalności płatności wszystkich faktur lub rachunków, których terminy płatności jeszcze nie minęły.
  6. Wniesienie reklamacji, czy skorzystanie z rękojmi nie zwalnia Kupującego z obowiązku dokonania płatności za towar w ustalonym terminie.
  7. Kupujący wyraża zgodę na wystawianie faktur bez podpisu Sprzedającego.

§ 6   |    Dostawa / odbiór towaru

  1. Każdorazowo strony indywidualnie uzgadniają termin, oraz sposób dostawy/odbioru towaru.
    O terminie i sposobie dostawy/odbioru towaru Sprzedający informuje w zwrotnej wiadomości e-mail, stanowiącej potwierdzenie złożenia zamówienia. Ustalony w ten sposób termin i sposób jest wiążący dla stron.
  2. Każdej ze stron przysługuje jednokrotna możliwość zmiany terminu dostawy/odbioru za zgodą drugiej strony, chyba że procedura dostawy/odbioru została już rozpoczęta.
  3. W przypadku zaistnienia sytuacji powtórnej (drugiej i kolejnej) zmiany terminu odbioru towaru – Sprzedający jest uprawniony do obciążenia Kupującego kosztami rozpoczętej dostawy (o ile dotyczy), oraz kosztami magazynowania towaru, przez czas począwszy od terminu, w którym towar pierwotnie miał zostać odebrany przez Kupującego – do czasu jego fizycznego odebrania. Koszty magazynowania ustala się w wysokości 0,1% wartości zamówienia netto za każdy dzień przechowywania.
  4. W przypadku odbioru osobistego towaru przez Kupującego, Kupującemu nie przysługują wobec Sprzedającego roszczenia związane z postojem samochodu przed i po załadunku.
  5. Sprzedający ma prawo odmówić wydania produktów osobie, która nie posiada stosownego upoważnienia Kupującego lub nie wylegitymowała się dokumentem tożsamości, a stawiła się w siedzibie Sprzedającego po odbiór towarów.
  6. Sprzedający ponosi odpowiedzialność za towar wyłącznie do czasu jego przekazania Kupującemu, lub osobie przez niego upoważnionej (w przypadku odbioru osobistego Kupującego), bądź do czasu przekazania towaru kurierowi / przewoźnikowi (w przypadku dostawy wykonywanej przez Sprzedającego). Za towar w czasie transportu wyłączną odpowiedzialność ponosi Przewoźnik.
  7. Koszty dostawy ponosi Kupujący i koszty te są wliczane do całkowitej kwoty zamówienia, o których to kosztach Sprzedający informuje Kupującego w potwierdzeniu złożenia zamówienia. W przypadku odbioru osobistego przez Kupującego – koszty odbioru w całości pokrywa Kupujący (kwota zamówienia nie zawiera kosztów odbioru). Dla zamówień o wartości równych lub przekraczających kwotę 1 000,00 zł koszt dostawy ponosi Sprzedający.

§ 7    |    Odpowiedzialność Sprzedającego

  1. Sprzedający nie odpowiada za żadne straty, szkody lub koszty (pośrednie lub bezpośrednie) wynikające z roszczeń Kupującego z tytułu błędów w dostawie lub jej opóźnień, spowodowane działaniem operatora logistycznego.
  2. Terminy dostawy wynikające z uzgodnień między stronami, mogą ulec zmianie w przypadku zdarzeń, za które Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności.
  3. Jeżeli Kupujący wydłuży ustalony termin dostawy lub w przypadku nie przyjęcia towaru, Sprzedający ma prawo obciążyć Kupującego kosztami transportu i kosztami magazynowania w wysokości 0,1% wartości sprzedaży za każdy dzień przechowywania, co nie zwalnia Kupującego z obowiązku zapłaty za zamówiony towar.
  4. Jeżeli opóźnienie w odbiorze towaru przez Kupującego przekracza 14 dni lub jeżeli Kupujący odmawia przyjęcia towaru, Kupującemu nie przysługuje żadne roszczenie o naprawienie szkody wynikłej z tytułu niewykonania lub nieterminowego wykonania umowy, natomiast Sprzedającemu przysługuje roszczenie o zapłatę ceny, oraz dodatkowo uprawnienie do obciążenia Kupującego kosztami magazynowania – na zasadach określonych w ust. 3 powyżej

§ 8    |    Przejście prawa własności

Ze względu na każdorazowe indywidualne zamówienie Kupującego prawo własności sprzedanego towaru z dniem odebrania przez Kupującego, bądź z dniem przekazania przez Sprzedającego produktu – kurierowi lub firmie spedycyjnej staje się własnością Kupującego.

§ 9    |    Roszczenia z gwarancji i rękojmi

  1. Sprzedający nie udziela na swoje produkty gwarancji.
  2. Sprzedający jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
  3. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli:
    1. nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia (zgodnie z danymi technicznymi załączonymi każdorazowo do produktu);
    2. nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór (zgodnie z danymi technicznymi załączonymi każdorazowo do produktu);;
    3. nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia (zgodnie z danymi technicznymi załączonymi każdorazowo do produktu);
    4. została kupującemu wydana w stanie niezupełnym, niezgodnie z danymi technicznymi załączonymi każdorazowo do produktu.
  4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna produktu zostanie stwierdzona przed upływem 1 roku od dnia odebrania towaru, pod warunkiem, że produkt został zastosowany zgodnie z jego przeznaczeniem i danymi technicznymi dołączonymi do produktu.
  5. Roszczenia z tytułu rękojmi nie obejmują właściwości i parametrów, które nie zostały ujęte w danych technicznych, załączonych do produktu. Sprzedający nie odpowiada za zastosowanie produktu niezgodnie z przeznaczeniem, wynikającym z parametrów jakości wskazanych w danych technicznych.
  6. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi nie obejmuje przypadku, w którym Kupujący wiedział o wadzie wyrobu w chwili jego wydania i mógł ją w chwili wydania zauważyć.
  7. W przypadku wykrycia wady i zamiaru zgłoszenia roszczenia z rękojmi Kupujący zobowiązany jest powstrzymać się od zabudowy lub przetworzenia wyrobów do czasu rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedającego. Naruszenie tego obowiązku skutkuje utratą uprawnień z tytułu roszczeń z rękojmi i zwolnieniem Sprzedającego z obowiązków wynikających z rękojmi.
  8. W każdym przypadku zgłoszenie reklamacji musi zostać sporządzone pisemnie, wysłane na adres e-mail reklamacje@eko-tech.biz i zawierać precyzyjne opisanie przez Kupującego wad, rodzaju i ilości produktów, z których Kupujący zgłasza roszczenia, wskazanie dokumentu zakupu przedmiotowych produktów, oraz rodzaju roszczenia Kupującego.
  9. Sprzedający rozpatrzy reklamacją w terminie 14 dni od prawidłowego zgłoszenia przez Kupującego, oraz dostarczenia reklamowanego produktu do siedziby Sprzedającego. Do czasu rozpatrzenia reklamacji Kupujący powinien powstrzymać się od przetwarzania reklamowanego towaru oraz odpowiednio zabezpieczyć towar do chwili jego zbadania przez Sprzedawcę.
  10. Kupującemu z tytułu roszczeń z rękojmi przysługują następujące prawa:
    1. żądanie obniżenia ceny;
    2. usunięcie wady;
    3. wymiana produktu na wolny od wad;Decyzję w tym zakresie podejmuje Sprzedający przy akceptacji Kupującego.
  11. W przypadku zgłoszenia reklamacji, Kupujący ma obowiązek dostarczyć reklamowany towar do siedziby Sprzedającego, w sposób wcześniej zaakceptowany przez Sprzedającego. Koszty dostarczenia reklamowanego towaru i transportu ponosi Sprzedający. W przypadku jednak gdy reklamacja okaże się nieuzasadniona, Sprzedający zastrzega sobie prawo refakturowania na Kupującego poniesionych kosztów nieuzasadnionej reklamacji.
  12. Odpowiedzialność odszkodowawcza Sprzedającego ograniczona jest do szkody rzeczywistej produktu, nieprzekraczającej 100% wartości netto zamówienia.
  13. Sprzedający jest odpowiedzialny wyłącznie za sprzedany produkt, wyłącza się tym samym odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu utraconych korzyści, czy innych szkód powstałych w mieniu Kupującego przez niewłaściwe zamontowanie, lub wykorzystanie, użycie produktu nabytego od Sprzedającego.

§ 10    |    Klauzula informacyjna

  1. Akceptując niniejsze OWU Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez Sprzedającego oraz podmioty działające na jego zlecenie, w związku z realizacją umów sprzedaży towarów oferowanych przez Sprzedającego.
  2. Niniejsze postanowienia spełniają obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”.
  3. Administratorem Państwa danych osobowych jest EKO-TECH Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa z siedzibą w Kaletach ul. Fabryczna 1B, 42-660 Kalety, nr tel. +48 34 3578 624, adres e-mail info@eko-tech.biz
  4. W związku z aktualnie prowadzoną przez Spółkę EKO-TECH Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. działalnością, przetwarzamy (lub możemy przetwarzać) następujące kategorie Państwa danych osobowych:
    • Dane osobowe kontrahentów oraz podmiotów współpracujących.
      Dane te przetwarzamy

      • w celu zawarcia umowy, lub podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy, oraz świadczenia wysokiej jakości usług dla naszych klientów (kontrahentów zawierających umowy sprzedaży), na podstawie umowy i w zakresie czynności w niej określonych, w tym w celu realizacji złożonego zamówienia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).;
      • dane osobowe kontrahentów przetwarzamy w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
      • w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
      • oraz w celu dokonania wymaganych prawem rozliczeń podatkowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
        Dane te przetwarzane są do czasu zawarcia umowy sprzedaży i jej realizacji, oraz przechowywane zgodnie z przepisami prawa do momentu wygaśnięcia ewentualnych roszczeń, przez okres 5 lat – w celu obrony roszczeń (w tym przedawnienia roszczeń) z tytułu postępowania administracyjnego, cywilnego, karnego i sądowego, oraz okres odpowiedzialności za sprzedany produkt. Prawnie uzasadnionym interesem Administratora Danych jest realizacja zadań mających na celu zwiększenie bezpieczeństwa, dochodzenia roszczeń przewidzianych kodeksem cywilnym, oraz ochrony interesu prawnego.
    • Dane osobowe kontrahentów oraz podmiotów współpracujących .
      Dane te przetwarzamy

      • w celu nawiązywania współpracy z nowymi klientami, na wniosek osób zainteresowanych naszą ofertą, wyłącznie przez okres trwania negocjacji i rozmów handlowych. Wszelkie dane w tym zakresie posiadamy wyłącznie za Państwa zgodą oraz w podanym przez Państwa zakresie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Ich przetwarzanie odbywa się wyłącznie do momentu wycofania przez Państwa udzielonej zgody.
    • Dane osobowe osób obecnych na monitoringu wizyjnym
      • z uwagi na potrzebę zapewnienia Państwu bezpieczeństwa i ochrony mienia, Nasza Spółka objęta jest monitoringiem wizyjnym, w postaci środków technicznych umożliwiających rejestrację obrazu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Prawnie uzasadnionym interesem Administratora Danych Osobowych jest zapewnienie bezpieczeństwa i ochrony mienia.
        Dane te przetwarzamy dla zapewnienia bezpieczeństwa Naszych klientów, gości, pracowników, oraz ochrony mienia, przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące, po upływie którego dane są usuwane. W przypadku w którym nagrania obrazu stanowią dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie prawa, termin przechowywania nagrania ulega przedłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania.
    • Dane osób, które wyraziły zgodę w celach marketingowych
      Dane te przetwarzamy

      • wówczas, gdy wyrażą Państwo na to odpowiednią zgodę. Dane te możemy przetwarzać w celu oceny jakości i efektywności świadczonych przez Nas usług oraz w celu przesyłania Państwu informacji handlowych o dostępnych ofertach i innych ofertowanych usługach z tego zakresu. Dane te przetwarzamy za pośrednictwem mediów określonych w zgodzie (świadczenie usług drogą elektroniczną, pocztą elektroniczną, poprzez kontakt telefoniczny) do czasu wycofania przez Państwa tej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
  5. Podanie przez Państwa danych osobowych w celach związanych z zawarciem umowy jest dobrowolne, ale i konieczne, natomiast odmowa ich podania spowoduje niemożność zawarcia stosownej umowy. Jednocześnie podanie danych dla działań marketingowych stanowi wyłącznie Państwa dobrowolność, a udzielona zgoda może zostać wycofana w każdym czasie. Brak podania Państwa danych w celach marketingowych spowoduje uniemożliwienie Spółce przesyłania do Państwa ofert marketingowych.
  6. Posiadają Państwo, na każdym etapie przetwarzania danych przez Spółkę, prawo do:
    • dostępu do swoich danych, w tym uzyskania informacji o zakresie przetwarzanych przez Sprzedającego danych oraz do uzyskania kopii tych danych (art. 15 RODO);
    • sprostowania i uzupełnienia swoich danych, w tym, jeżeli nie będą zachodziły inne prawne przeciwskazania do ograniczenia ich zakresu przetwarzania (art. 16 RODO);
    • całkowitego usunięcia swoich danych (tzw. „prawo do bycia zapomnianym”), jeżeli nie będą zachodziły inne prawne przeciwskazania do realizacji tego prawa (art. 17 RODO); prawo to nie przysługuje jeżeli dane osobowe są przetwarzane na podstawie przepisu prawa, lub w prawnie uzasadnionym celu;
    • żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w RODO (art. 18 RODO);
    • przeniesienia danych do innego Administratora Danych, jeśli dane przetwarzane są w związku z udzieloną zgodą lub zawartą umową (art. 20 RODO).
    • wniesienia sprzeciwu wobec niewłaściwego przetwarzanych danych osobowych, w tym wycofania zgody (art. 21 RODO);
    • do niepodlegania zautomatyzowanemu procesowi podejmowania decyzji, w tym decyzjom opartym na profilowaniu (art. 22 RODO);
  7. Prawa te można realizować składając stosowny wniosek do Administratora Danych Osobowych na adres poczty elektronicznej Administratora info@eko-tech.biz Żądanie takie powinno zawierać imię i nazwisko Użytkownika.
  8. Dokładamy wszelkich starań, aby przetwarzanie danych osobowych Użytkowników odbywało się w sposób zgodny z przepisami prawa. Jeżeli jednak Użytkownik uzna, iż dopuściliśmy się naruszenia, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – ul. Stawki 2 00-193 Warszawa, tel. 22 531-03-00 godziny pracy urzędu: 8.00–16.00; adres e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl; Infolinia: 606-950-000 czynna w dni robocze: 10.00–14.00.

§ 11    |    Postanowienia końcowe

  1. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany OWU w każdym czasie.
  2. Zmienione OWU zostanie udostępnione na stroni internetowej Sprzedawcy, o których mowa w § 2 ust. 1. lit. f.
  3. Zmiana OWU nie będzie mieć wpływu na zamówienia złożone przed taką zmianą, które są realizowane na zasadach dotychczasowych.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym OWU mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
  5. Stwierdzenie nieważności pojedynczych postanowień nie ma wpływu na ważność pozostałych postanowień OWU.
  6. W przypadku niemożności polubownego załatwienia sprawy właściwym do rozstrzygnięcia sporu będzie sąd właściwy dla miejsca siedziby Sprzedającego.